Familieopstilling - Få dybe teknikker med dette kursus

Kursus
lør.. 20 maj. kl. 09:00 til søn.. 21 maj. kl. 17:00
Pris: 2.995,00 (inkl. moms)
Sted: Åbogade 40, 8200 Århus N.
Familieopstilling_HypnoseSkolen

Oplev, hvordan denne metode i Familieopstillinger, hvor der arbejder på sjæleplan, kan tilbyde livsforandrende løsninger til de dybeste livsproblematikker.

Familieopstillinger er udviklet af Bert Hellinger, og metoden går pt. sin sejrsgang
over hele verden. På kurset vil vi både arbejde med familieopstillinger, som det
gøres efter Hellingers oprindelige metode, og som Hypnoterapeut vil du også
lære at bruge metoden i hypnose.

Familieopstillinger er et værdifuldt redskab for mennesker, der f.eks. har spiseproblematikker, selvværdsproblemer, samhørighedsproblemer, kæresteproblemer, traumer mm. Disse problemer kan have deres rod i familiens struktur.

Med denne form for korttidsterapi kan man opnå resultater, som giver dybe
og vedvarende forandringer. Dette arbejde afslører skjulte og ofte destruktive familiedynamikker.

Når vi løser op for disse, forsvinder problemet, identiteten styrkes, og healingsressourcer aktiveres i sindet. Denne metode kan anvendes i hypnose.

Forudsætning for deltagelse: NLP Practitioner med grunduddannelse.