Gratis Netop NLP introduktion i Hareskoven

Gratis event * NLP introduktion
tir.. 1 maj. kl. 19:00 til kl. 21:00
Pris: Gratis (inkl. moms)
Sted: Stormly 10 Hareskoven, 3500 Værløse
logo netopnlp

NLP (Neuro Lingvistisk Programming) anvendes til selvudvikling verden over - både af private personer, virksomheder og organisationer.
Det vigtigste ved NLP er nok, at NLP indeholder redskaber og processer til, på en enkel og nænsom måde, at arbejde med sig selv og andre.
NLP kan hjælpe os med at bearbejde uhensigtsmæssige adfærdsmønstre, og gøre op med begrænsende overbevisninger om os selv og andre. Derved kan vi skabe det liv, vi ønsker og de resultater, vi har brug for.
På introduktionsmødet vil du introduceres til en af de centrale NLP modeller og Netop NLP vil krydre teorien med små smagsprøver på NLP øvelser. Og du er selvfølgelig velkommen til at at stille alle de spørgsmål du ønsker, for at du kan få afdækket, om NLP er lige netop noget for dig.
Møderne afholdes primært hver første tirsdag i måneden på Stormly 10 i Hareskoven, fra kl. 19.00 til ca. 21.00. Mødet starter med, at vi kort samles og taler sammen over en kop kaffe eller te, hvorefter NLP introduktionen gennemføres.
Når du ønsker at tilmelde dig et introduktionsmøde, eller ønsker yderligere information, er du velkommen til at ringe 23 96 98 57 eller tilmelde dig direkte på www.netopnlp.dk

ARRANGØR: