Aktiviteter

NLP Aktivitetskalenderen viser dig aktiviteter, uddannelser, webinarer, åbent hus arrangementer, intromøder, kurser, foredrag, messer mv. fra NLP Foreningen, NLP skolerne og NLP Professionelle udøvere

YOU POWER - 3 enkle principper til at genfinde din indre kraft

Introduktion til * De 3 Principper
man.. 22 maj. kl. 17:00 til kl. 20:00
Pris: 250,00 (inkl. moms - NLPF medlemmer får 50% rabat)
Sted: Værkstedsgården 8, 1. sal, 2620 Albertslund
sydney-banks-3P-simplicity
Sydney Banks: 3 Principles simplicity

NLP kan være svært at overskue, selv for de af os, som har NLP uddannelser og som har brugt NLP i årevis.

De 3 Principper

Derfor vil jeg gerne fortælle lidt om de tre basale principper, som ligger bag NLP - ja, bag hele din menneskelige oplevelse.

Tre principper, som gør dig til det mest kraftfulde individ i Universet - hvorfor det er sådan, hvordan du bruger dem i praksis, og hvad du gør.

Det bedste ved det hele er, at du ikke behøver gøre noget.

Hvad er De 3 Principper?

NLP handler om at afkode succesfulde menneskers strategier og handlinger ned til mindste detalje, så du kan strukturere, implementere og bruge disse på din egen måde.

De 3 Principper peger den anden vej, hen mod en forståelse af det ubevidste, det vi forandrer med NLP i den virkelige verden. En forståelse af hvordan vores hjerne og tænkning fungerer, og hvordan denne forståelse i sig selv, kan gøre en markant forskel på de resultater, du opnår ude i det "virkelige liv".

NLP og Principperne

NLP arbejder med at synliggøre meta-programmer og kampen/ligevægten mellem to yderligheder, dualiteteten, vi alle er fanget i.

Principperne er til gengæld basale, usynlige naturlove, som gælder for alle og fungerer ud fra en helhedsopfattelse. Lige som tyngdekraften gælder for alle, uanset hvor du befinder dig på planeten, om du kører på cykel eller tager en tur til månen.

Inside-out

De 3 Principper viser, at DU er det mest kraftfulde væsen i Universet, lige her, lige nu.

Principper er også kendt som indefra-ud forståelsen, fordi alt du skaber kommer inde fra dig selv - i modsætning til udefra-ind tilgangen, hvor du er offer for omstændigheder og ydre hændelser, som du ikke har kontrol over.

De 3 Principper giver dig mulighed for at styre dit mest kraftfulde værktøj - din hjerne - i stedet for at lade dig styre af den.

Kom med til en spændende dialogaften, hvor vi vil nærme os en forståelse af De 3 Principper, og hvordan du kan bruge dem til at skabe det liv, du gerne vil leve.

Tilmelding på mail pj(at)motivaco.dk.

Pris kun 250 kr. incl. moms (du får faktura med betalingsinfo på svarmail) og 50% rabat til medlemmer af NLP Foreningen.

Poul Jeritslev

ARRANGØR:

Vælg kategori

Mangler dine aktiviteter?

Brug dit medlemslogin og opret dine aktiviteter.

Har du brug for hjælp, så skriv os en mail på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk og vi finder ud af det sammen...