Leder du ikke din kommunikation – leder den dig (gratis inspirationsaften)

Gratis event * Kommunikation
man.. 3 jun.. kl. 18:00 til kl. 21:30
Pris: Gratis (inkl. moms)
Sted: Havarthivej 6, 2840 Holte
Personlig Kommunikation

Kommunikation er meget mere end det talte ord, og når du er sammen med andre, kan du ikke ”ikke kommunikere”. Du sender konstant signaler ud til dine omgivelser gennem din adfærd, og dine signaler tolkes bevidst eller ubevidst af andre. Jo større sammenhæng der er mellem ord, stemmeføring og kropssprog, jo bedre er din personlige troværdighed, udstråling og gennemslagskraft.

Kom til gratis inspirationsaften om Personlig Kommunikation og få metoder og værktøjer til, hvordan du kan skærpe din kommunikation og styrke din formidlingsevne, så dialogen med dine medarbejdere, kolleger og kunder glider lettere.

Du kan læse mere og tilmelde dig her: acuityworld.com/acuity-evening/

ARRANGØR: