Aktiviteter

NLP Aktivitetskalenderen viser dig aktiviteter, uddannelser, webinarer, åbent hus arrangementer, intromøder, kurser, foredrag, messer mv. fra NLP Foreningen, NLP skolerne og NLP Professionelle udøvere

NLP Master Coach

Uddannelse * NLP Master Practitioner udd
tor.. 22 sep.. kl. 09:00 til lør.. 25 feb.. kl. 16:30
Pris: 22.100,00 (ekskl. moms)
Sted: Traps Allé 13, 2500 Valby
NLP-Huset-14

NLP Master Coach forløbet er den naturlige forudsætning for arbejdet som professionel coach og/eller forandringsagent og udviklingskonsulent, da uddannelsen i høj grad matcher deltagerens behov for praksisnær træning i avanceret coaching, konflikthåndtering og værdibaserede forandringsprocesser.

Uddannelsen har fokus på at være anvendelsesorienteret, vedkommende og meget involverende for deltageren, så man opnår et kvalificeret og meget højt niveau af NLP kompetencer. Uddannelsen har de seneste år erstattet den klassiske NLP Master Practitioner, da vi har kunnet se behovet for at gøre vores NLP Masters super dygtige til coaching. Denne samtaleform har nemlig vundet indpas som den foretrukne i de fleste professionelle sammenhænge, hvor udvikling, læring og forandring er i fokus.

Målgruppe

Du er enten certificeret NLP Coach Practitioner, NLP Business Practitioner, NLP Practitioner, NLP Leder Practitioner el. lign. og har nu brug for en uddannelse, hvor du lærer at arbejde kreativt med forandringspsykologi og udvikling. Rammen omkring forandringsarbejdet er coaching, men uddannelsen er samtidig relevant, hvis du i højere grad skal bruge NLP som dit faglige og personlige udgangspunkt i samværet med andre mennesker.

Da du får en certificering efter internationale standarder som NLP Master Coach Practitioner, forventer vi, at du har trænet coaching intensivt i forbindelse med din Practitioneruddannelse og efterfølgende i din hverdag. Hvis du ikke har trænet coaching i væsentligt omfang, siden du blev certificeret som NLP Practitioner, anbefaler vi, at du deltager på vores Basis Coaching modul (til særpris), inden du starter på NLP Master Coach Practitioner uddannelsen (kontakt kontoret for at lave en aftale om dette).

Form

Uddannelsen består af 4 moduler à 3 dage (torsdag – lørdag). Herudover skal du give 30 sessioners coaching og modtage 20 sessioners coaching i løbet af uddannelsen (du kan bruge de øvrige deltagere på holdet til dette).

Certificering

På 4. modul bliver du certificeret som NLP Master Coach Practitioner. Selve certificeringen indeholder en skriftlig prøve samt en praktisk coachsession med brug af avancerede værktøjer. Den praktiske coachsession er med en fremmed coachee, som ikke kender til NLP og Enneagrammet.

Uddannelsen er tilrettelagt, gennemføres og evalueres i overensstemmelse med danske og internationale NLP standarder. Vi er således godkendt af den uafhængige NLP Brancheforening. Herudover er uddannelsen udviklet i forhold til ICF’s coachingstandarder. NLP Huset er medlem af ICF (International Coach Federation) – verdens største coachnetværk.

Udbytte

Som certificeret NLP Master Coach vil du kunne arbejde kreativt og innovativt med NLP i forbindelse med coaching, udviklingssamtaler, konflikthåndtering, møder, forandringsprojekter og i det hele taget opgaver, hvor du har brug for at kunne være fleksibel, mulighedsorienteret og professionel i mødet med andre mennesker. Gennem uddannelsen vil du dermed integrere dine NLP kompetencer på et endnu dybere niveau.

Næste skridt

Når du er certificeret NLP Master Coach kan du gå videre på NLP Husets overbygningsuddannelser: NLP Træner eller NLP Psykoterapeut (3. og 4. år)

Referenceliste

Vi har gennem årene haft deltagere fra bl.a. Coloplast, Novo, FTF-A, Astra, Lundbeck, Hewlett Packard, Dansk Industri, BDO Scanrevision, Nets, Amcor Flexible, Post Danmark, DSB, SAS, 3 M, ISS Data, Spar Nord Bank, Dong Energy, Statoil, Miljøstyrelsen, Zoo, Brdr. Dahl, Berlingske, Scandic Hotel, Miljøministeriet samt en lang række

kommuner, regioner m.fl.

ARRANGØR:

Vælg kategori

Mangler dine aktiviteter?

Brug dit medlemslogin og opret dine aktiviteter.

Har du brug for hjælp, så skriv os en mail på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk og vi finder ud af det sammen...