NLP Practitioner uddannelse

Uddannelse * NLP Practitioner uddannelse
fre.. 10 maj. kl. 09:00 til søn.. 17 nov.. kl. 17:00
Pris: 12.500,00 (inkl. moms)
Sted: Stormly 10, 3500 Værløse
logo netop nlp

Hvorfor en NLP-uddannelse hos Netop NLP?

Du får enkle og effektive værktøjer til at forbedre din kommunikation og skabe de resultater og den succes du ønsker dig. De effektive forandringsværktøjer kan anvendes både til forbedring af dine arbejdskvalifikationer og ikke mindst og måske vigtigst, til din egen selvudvikling.

NLP Practitioner uddannelsen er planlagt på en sådan måde, at du kan udvikle dig i lige netop det tempo, der er rigtig for dig. Derfor har Netop NLP at valgt at lægge vægt på at uddannelsens værktøjer integreres over en længere periode - over et halv år.

Netop NLP i Hareskoven er kendetegnet ved hjemmelige omgivelser og små hold, der danner de bedste rammer for selvudvikling. Netop NLP ligger 100 meter fra skoven og har fantastiske omgivelser.

Målgruppe og forudsætninger:

Alle der ønsker at få kendskab og erfaring med NLP er velkommen på uddannelsen. NLP Pratitioner uddannelsen er første trin på en trappe af flere NLP uddannelser. Når du er certificeret Practitioner kan du tage uddannelsen Master Pratitioner uddannelsen, som er overbygningen på denne uddannelse.

Uddannelsen varer 1/2 år, da Netop NLP lægger stor vægt på, at NLP'en bliver integreret bedst muligt undervejs. Derfor skal du regne med, at der skal bruges tid på øveaftner mellem modulerne.

En anden vigtigt faktor er, at du møder andre, der lige som dig er interesserede i NLP og selvudvikling - og mange oplever, at jo dybere interaktion med andre - jo større selvindsigt og jo bedre resultater.

Uddannelsens indhold:

Modulerne indholder en blanding af teoretiske NLP indlæg, demonstrationer og øvelser. Du får selv rig lejlighed til at afprøve alle NLP teknikkerne i små grupper.

Uddannelsen består af 6 moduler.

Modul 1

NLP kommunikations model - din model af verden.

Grundlæggende kommunikations redskaber.

Modul 2

Målsætning, opbygning af ressourcer (ankre), logiske niveauer, feedback og spørgeteknik og submodaliteter (sindets byggeklodser).

Modul 3

Værdier, overbevisninger, indre konflikt håndtering, frigørelse og strategier

Modul 4

Nøglen til forandring, Reframing, kreativitet, forhandlingsteknik, NLP-essens og opfattelsespositioner

Modul 5

Ressourcefyldt sprog, tidslinie og metaforer

Modul 6

Egentilstand og certificering (praktisk og teoretisk evaluering)

Paktiske oplysninger:

Uddannelsen foregår i Hareskoven (tæt på Hareskov S-togsstation). Kom og tag din uddannelse i denne skønne natur, som vi er omgivet af her i Hareskoven.

Tæt på S-togsstation (5-10 minuters gang gennem skoven) og gode parkeringsmuligheder.

Kurset er incl. let anretning fredag aften,kaffe, te og frugt samt undervisningsmateriale.

Antal moduler: 6, der alle foregår i tidsrummet:

Weekend uddannelse:

fredag aften kl. 16.30 - kl 20.00

Lørdag fra kl. 900 - 17.00

Søndag fra kl. 9.00 - 17.00

Hold 2019 sommer
Undervisere:
NLP-træner Inger Christiansen

Modul 1: 10, 11 og 12 maj 2019
Modul 2: 14, 15 og 16 juni 2019
Modul 3: 9, 10 og 11 august 2019
Modul 4: 13, 14 og 15 september 2019
Modul 5: 25, 26 og 27 oktober 2019
Modul 6: 15, 16 og 17 november 2019 (Evaluering og certificering)

Husk, at du skal regne med at bruge tid på øveaftner mellem modulerne.

Tilmelding på uddannelse www.netopnlp.dk

ARRANGØR: