Aktiviteter

NLP Aktivitetskalenderen viser dig aktiviteter, uddannelser, webinarer, åbent hus arrangementer, intromøder, kurser, foredrag, messer mv. fra NLP Foreningen, NLP skolerne og NLP Professionelle udøvere

NLP Practitioner - weekend

Uddannelse * NLP
lør.. 16 sep.. kl. 09:00 til lør.. 19 maj. kl. 16:00
Pris: 20.995,00 (ekskl. moms)
Sted: Maren Turis Gade 2, 2. sa., 9000 Aalborg

NLP Practitioner uddannelse

- med fokus på mindfulness, (selv)ledelse og coaching - og 6 certificeringsmuligheder
Med denne NLP Practitioner får du en uddannelse i livskundskab med stærke coachingredskaber. Uddannelsen er for alle, der ønsker at kunne påvirke sit eget og andres liv i positive retninger og på mange måder.

NLP Practitioner med flere certificeringsmuligheder
Hos NLP Aalborg bliver du certificeret NLP Practitioner. På denne NLP Practitioner uddannelse får du en dybdegående NLP uddannelse, der kombinerer teori, demonstrationer og øvelser, hvilket sikrer, at du ikke alene lærer NLP, men integrerer et positivt og inspirerende livssyn samt en række praktiske og effektive redskaber til at skabe forandringer for dig selv og andre.

Vi udbyder i alt 4 forskellige NLP Practitioner uddannelsesforløb, som alle indeholder samme pensum, men som er forskellige ift. tidsforbrug og om det er på hverdage eller weekender: To på hverdage, én i weekender og en højintensiv sommerskole på 2x5 dage (2 uger i træk).

• NLP Intensiv Practitioner på hverdage indeholder 5 moduler, der samlet set varer 11 dage. Pris 22.995,- kr. ekskl. moms.
  • NLP 'klassisk' uddannelse på hverdage indeholder 6 moduler, der samlet varer 17 dage. Pris 23.995 kr. ekskl. moms.
  • NLP uddannelser i weekender indeholder 8 moduler, der samlet varer 16 dage. Pris 20.995 kr. ekskl. moms.
  • NLP Sommerskole består af 2 x 5 dage - 2 uger i træk i sommerferien. Pris 15.995,- kr. ekskl. moms.

Vores Practitioner Certificeringer
I NLP Aalborg har du mulighed for at vælge en eller flere vinkler på din NLP Practitioner uanset hvilket hold du vælger, og du kan derfor blive certificeret:

• NLP Practitioner
  • NLP Business Practitioner
  • NLP Coach Practitioner
  • NLP Leder Practitioner
  • NLP Mindfulness Practitioner
  • NLP Stress Practitioner*

* Forudsætter, at du også gennemfører vores NLP Master Class: NLP & Stress.

Selvledelse
Alle vores NLP Practitioner uddannelser har et stort omdrejningspunkt omkring personlig udvikling – Selvledelse – Selvcoaching.
Selvledelse er fundamentet uanset om det er dit primære fokus, og du alene tager uddannelsen for dit personlige udbytte, eller om du tager den som leder- eller coachuddannelse. I NLP Aalborg arbejder vi ud fra den overbevisning, at hvis du skal lede eller coache andre, må du først og fremmest kunne lede/coache dig selv.

Øvelse gør mester
Én ting er teori - noget andet praksis. Ud over, at du naturligvis skal have teorien på plads, mener vi, at øvelse er fundamentet for at blive en NLP Practitioner, og derfor er øvelser , feedback og refleksion en integreret del af uddannelsesplanen, så du lærere at assistere dig selv og / eller andre, til at skabe forandringer og udvikling.

Din uddannelse giver dig...
Fokus på selvledelse, ledelse, coaching og Mindfulness
Mulighed for at skabe vedvarende forandringer for dig selv - og andre
Undervisning og træning i kommunikation, coaching, målopnåelse, motivation, afklaring og personlig udvikling

Fokus på både NLP og mindfulness
Mindfulness og NLP er et oplagt match. Tankegangen bag mindfulness omkring nærvær og accept er allerede en del af de budskaber, der karakteriserer NLP. På en NLP Practitioner integreres mindfulness træning og praksis som en del af vores uddannelse.

NLP Master Practitioner og Master Classes
NLP Practitioner uddannelsen giver dig mulighed for at tage en certificeret NLP Master Practitioner  og / eller bygge en eller flere Master Classes på din Practitioner-uddannelse, afhængigt af, hvad du ønsker.

ARRANGØR:

Vælg kategori

Mangler dine aktiviteter?

Brug dit medlemslogin og opret dine aktiviteter.

Har du brug for hjælp, så skriv os en mail på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk og vi finder ud af det sammen...

c/o Formand Inger Christiansen
Stormly 10, Hareskovby, 3500 Værløse