NLP Practitioner - Weekendhold

Uddannelse * NLP Practitioner uddannelse
lør.. 25 maj. kl. 09:00 til søn.. 1 mar.. kl. 16:00
Pris: 20.995,00 (ekskl. moms)
Sted: Maren Turis Gade 2, 9000 Aalborg
Facebookopslag_10år

Bliv certificeret indenfor Coaching, Ledelse, Personligt lederskab, Mindfulness mm.

På vores NLP Practitioner uddannelse, får du helt konkrete, effektive og praktiske redskaber. Du vil lære at implementere de strategier, der skal til, for at du kan skabe positive forandringer for dig selv og andre med udgangspunkt i de ønskede mål og eventuelle udfordringer.

NLP Practitioner uddannelsen er på samme tid en excellent coach-, leder- og selvlederuddannelse, og du vil kunne lade dig certificere specifikt med det fokus og de kompetencer, du søger.

Målgruppe

NLP er grundlæggende relevant og værdifuldt for os alle, og det vil gøre en forskel i forhold til alle dine relationer - ikke mindst relationen til dig selv, når du i højere grad forstår typerne og mennesker generelt.

Derfor henvender NLP sig til alle, uanset hvad dit fokus er, og uanset om du ønsker at styrke dine relationer og dit personlige lederskab professionelt eller privat.

Der kræves ingen forudsætninger for at deltage. Du skal dog være indstillet på at arbejde med processerne. Er du i tvivl, om det passer til dig – nu og her – er du meget velkommen til at kontakte os personligt for sparring og rådgivning.

Professionelt

Med baggrund i teori og forståelse for, hvordan vi mennesker ’fungerer’ generelt, samt en række helt konkrete redskaber og teknikker, vil du få styrket dine evner og kompetencer i forhold til:

• Effektiv og konstruktiv kommunikation
  • Relationer generelt – kunder, medarbejdere, kollegaer, samarbejdspartnere
  • Øget motivationmålopnåelseafklaring
  • Frisætte ressourcer, hensigtsmæssig adfærd og konkrete handleplaner
  • Øget innovation og kreativitet
  • Håndtering af stresskonflikter og udfordringer
  • Spørgeteknikker, avanceret sprogbrug og coaching (generelt og som ledelsesredskab)
  • Lede, påvirke og øve indflydelse på andre
  • Styrke præstationer og succes

Personligt

NLP er i høj grad et redskab til at øge dit personlige lederskab - din evne til at lede dig selv.

Gennem din uddannelse til fx NLP Practitioner vil du derfor få en række helt konkrete redskaber, træning i praksis, feedback osv, så du selv (både arbejdsmæssigt og privat) kan øge din egen trivsel og i højere grad bringe dine iboende styrker og kompetencer i spil.

• Nå dine egne mål og holde motivation
  • Finde personlig afklaring
  • Sikre dine personlige værdier mødes i langt højere grad (af dig selv og andre)
  • Skabe adgang til de ressourcer, du skal bruge for at nå dine mål
  • Fastholde og forankre ressourcefulde tilstande (indre ro, balance, styrke, sikkerhed mm)
  • Bringe dig selv ud af uhensigtsmæssige og uønskede reaktioner og tilstande
  • Vælge og implementere et støttende, positivt og hensigtsmæssigt ’mindset
  • Holde fokuskoncentration og overblik
  • Udvikle ideer og øge kreativitet
  • Forebygge og håndtere stressusikkerheduhensigtsmæssige reaktionermm
  • Og meget mere…!

Alt starter hos dig selv, hvad enten det er i forbindelse ledelse, salg, coaching eller i dine private relationer

Med en uddannelse som NLP Practitioner får du langt mere adgang til at være den bedste udgave af dig selv - den, du måske allerede ved, du kan være, når du er bedst.

Form

NLP Practitioner uddannelsen bygger på både teori og praksis. Herved får du implementeret såvel mindset som konkrete teknikker og sikrer således effekt i dit liv – på jobbet som privat.

En typisk undervisningssession starter med et teoretisk oplæg om emnet samt den konkrete teknik, der anvendes. Herefter vil Traineren (underviser) vise et eksempel på, hvordan teknikken kan guides ved en coach-session i plenum. I mindre grupper prøver deltagerne selv at guide/coache hinanden. Til slut samles der op i plenum, hvor der drages læring af de personlige erfaringer.

Certificeringsmuligheder på Practitionerniveau

Hos NLP Aalborg har du mulighed for at vælge en eller flere vinkler på din NLP Practitioner, og du kan derfor blive certificeret:

• NLP Practitioner
  • NLP Business Practitioner
  • NLP Coach Practitioner
  • NLP Leder Practitioner
  • NLP HR Practitioner
  • NLP Salgs Practitioner
  • NLP Service Practitioner
  • NLP Mindfulness Practitioner
  • NLP Stress Coach Practitioner*

Uanset hvilket hold du vælger at følge, om det er hverdags, intensivt eller weekendhold har du altså mulighed for at vælge én eller flere certificeringer.

*NLP Stress Practitioner forudsætter, at du gennemfører NLP Master Class: NLP & Stress.

** Spørg din Trainer, hvordan du opfylder kriterierne for individuel certificering.

ARRANGØR: