Ta´ uddannelsen som NLP Practitioner & Hypnoterapeut på Hypnose Skolen i København

Uddannelse * NLP
tor.. 12 okt.. kl. 09:00 til lør.. 25 aug.. kl. 17:00
Pris: 32.900,00 (inkl. moms)
Sted: Kastanie Alle 4, 2720 Vanløse
HypnoseSkolen

Få 2 uddannelser i en uddannelse.

6 moduler torsdag-søndag hver anden måned.

På den 1-årige terapeutiske uddannelse, lærer du at arbejde effektivt med hypnose, Hypnoterapi og NLP. Uddannelsen er også et godt ledelsesmæssigt værktøj.

Det at lære hypnose er hurtigt, Hypnoterapi og NLP – hvor du tilegner dig terapeutiske færdigheder, tager lidt længere tid. Med Hypnoterapi og NLP er du i stand til at skabe dybe og varige forandringer. NLP Practitioner uddannelsen rummer mange effektive teknikker til kommunikation og terapi, idet den handler om kommunikation og evnen til at forstå dig selv og andre mennesker bedre. Det betyder at du opnår en tillidsfuld kontakt til de personer du dagligt er i dialog med. Grunduddannelsen er til dig, der gerne vil arbejde terapeutisk med andre mennesker, har brug for personlig udvikling, eller har brug for en række praktiske værktøjer til forbedring af resultater og relationer i dit erhvervsarbejde.

Efter grunduddannelsen er du professionel terapeutisk behandler, med klar bevidsthed omkring dine kompetencer. Du kan herefter arbejde med Hypnose og NLP på et etisk forsvarligt grundlag, hvor menneskelige relationer er omdrejningspunktet. NLP uddannelsen opfylder NLP Foreningens standarder og indhold for NLP Practitioner uddannelsen i Danmark, med minimum 120 lektioner i grundlæggende NLP Metoder.

Den 1-årige grunduddannelse er adgangsgivende til:

• 2. år på Hypnose Psykoterapeut uddannelsen / Reg. Psykoterapeut
  • Master Hypnoterapeut og NLP Master Practitioner uddannelsen
  • Diverse videregående kurser
  • Indgår som 1. år i den 4-årige Hypnose Psykoterapeut uddannelse / Reg. Psykoterapeut

SE STUDIEHÅNDBOGEN og læs om indhold og timeantal mv.:

hypnoseskolen.dk/studiehaandbog/