Kontakt info
Skriv en mail til Netop NLP     Besøg Netop NLP s hjemmeside Besøg Netop NLP  på Facebook Følg Netop NLP  på LinkedIn

Netop NLP

Netop NLP v/Inger Christiansen udbyder NLP kurser, uddannelser samt coaching og terapi.

Adresse:
Stormly 10 Hareskovby ,
3500 Værløse

Telefon:

NLP uddannelser og selvudvikling, der virker.

Jeg er Certificeret NLP træner, NLP coach og terapeut. Næstformand i NLP-foreningen i Danmark.

Jeg har brugt min NLP baggrund i det private erhvervsliv, som projektleder og projektkonsulent, hvor jeg coache projektledere i procesforbedringer. I 2011 valgte jeg at starte min egen NLP skole, hvor jeg udbyder NLP uddannelser, weekendkurser, coaching og terapi (www.netopnlp.dk).

Da jeg selv fandt det trygt og godt, at tage min NLP practitioner uddannelser i hjemlige omgivelser, har jeg selv valgt, at udbyde alle mine aktiviteter - kurser og uddannelse i mit eget hjem. Og alle er selvfølgelig meget velkommen, da vi har god plads til alle!

Ud over at arbejde med NLP har jeg også taget uddannelse inden for EFT og er certificeret EFT Practitioner og EFT Matrix reimprint Practitioner.

Som person lægger vægt på en tryg og nærværende atmosfære. Jeg har gennem hele mit liv været glad for at møde, lytte til og støtte venner og bekendte. Og derfor falder det mig naturligt at vælge denne vej - og glæder mig meget til at møde lige netop dig, og høre hvad du har på hjertet.

Jeg er utrolig taknemlig for at bo i Hareskovby, og ikke mindst være nabo til en sø og skoven, som jeg blandt andet bruger til lange gå ture med min hund og familie.

Jeg holder også af at skrive. Jeg er pt igang med at skrive en bog om afgrænset område inden for selvudvikling. Generelt er jeg meget optaget af, at vi skal skabe en verden, hvor mennesker ønsker at være.