Tjek NLPF Medieplanen og få dit budskab ud!

Markedsføring og muligheder

Sådan markedsfører du dig selv og din virksomhed:

Som Skole og Pro medlem får du en flot profil på www.nlp-foreningen.dk.

Dine nyheder, aktiviteter, artikler og annoncer publiceres på hjemmesiden og/eller i NLP Magasinet, og alt linkes til og vises på din medlemsprofil.

Din profil er søgemaskineoptimeret til Google, og vi deler desuden nyheder, aktiviteter, artikler og annoncer kontinuerligt på foreningens sider på facebook, LinkedIn og andre sociale medier.

Du får derfor rigtig god markedsføringsværdi, ved blot at være medlem.

Flere muligheder

Har du uddannelsesforløb, kurser eller events, du gerne vil skabe ekstra opmærksom omkring, har du flere muligheder:

Brug dit medlemslogin (gå ind via "Login" linket nederst på hjemmesiden) og opret alle dine aktiviteter - det er gratis.

Dine kurser og uddannelser mv. vises i Eventkalenderen, som ligger på forsiden. Alle aktiviteter listes under fanen "Aktiviteter" og vi sørger for de bliver formidlet til mange interesserede.

Artikler

Artikler er indirekte markedsføring. Når du deler din viden, dine historier og visioner i form af en artikel, kommer værdien tilbage til dig som forfatter.

Som PRO- og SKOLEmedlem publiceres din artikel, som samtidig vedhæftes din profil. Jo flere artikler du skriver til NLP Magasinet, jo bedre og mere interessant bliver din profil.

Se mere i vores artikelvejledning. hvis du har lyst at skrive til NLP Magasinets læsere.

Annoncer

Du kan indrykke annoncer i NLP Magasinet, som læses gratis online 24/7.

NLP Magasinet sætter fokus på NLP og udbyttet af NLP i hverdagen, på arbejdet, i familien, i parforhold... og i alle mulige andre relationer - f.eks. ledelse og coaching, fobier og allergier, parterapi, børn og unge.

NLP drejer sig grundlæggende om forandring igennem uddannelse, på jobbet, i lederudvikling og personlig vækst - artikler publiceres løbende og annoncer kan tidsmæssigt tilpasses f.eks. den traditionelle forårs- og efterårssæson for NLP uddannelserne - eller det format, der passer til din forretning.

Helside format 600 x 840 pix
Helside-annonce 600 x 840 pix
Halvside-annonce 600 x 420 pix
Kvartsideannonce 600 x 210 pix
Kvartside-annonce 600 x 210 pix

Helside formatet svarer til størrelsen af NLP Magasinets forside, så der er masser af plads til dit budskab, billeder og tekster.

Din annonce placeres på NLP Magasinsiden i en aftalt periode (f.eks. i en tilmeldingsperiode op til starten af et kursus), og det kan aftales, at annoncen også publiceres i et nyhedsbrev, som udsendes i løbet af den aftalte periode.

Pris er således sammensat efter opmærksomhedsværdi, det vil sige annoncestørrelse, eksponeringstid på hjemmesiden og eventuel udsendelse med nyhedsbrev.

Kontakt redaktionen(at)nlp-foreningen.dk for specifikke priser og muligheder, der matcher dit behov.

Bannere

Her på hjemmesiden www.nlp.foreningen.dk kan dit budskab vises i toppen af en aktuel side eller emnekategori, online 24/7 og i kortere eller længere tid.

Bannere har den fordel, at de tidsmæssigt kan tilpasses enhver kampagne - og med NLP Foreningens hjemmeside når du en gruppe af meget fokuserede, nysgerrige og vidensøgende mennesker.

FORSIDE: 2 bannere format 450 x 100 pix
TOP-slider KATEGORIER forside 1080 x 340 pix
Kategori: 2 bannere format 450 x 170 pix

Banner ABC

A.

De fleste besøgende kommer ind på forsiden af www.nlp-foreningen.dk som det første. De 2 forside bannere bliver derfor set rigtig mange gange.

B.

Mange går nu videre til KATEGORIER, for at finde NLP Skoler og Professionelle NLP udøvere - eller udforske de øvrige områder, som findes på kategorisiden.

Den store TOP-slider øverst på kategorisiden giver derfor gode muligheder for at formidle et massivt budskab.

C.

På hver kategori, har du mulighed for at placere dit budskab i en af de 2 bannere.

Se eksempel: 2 Kategori bannere på kategorien "Coaching".

Kontakt redaktionen(at)nlp-foreningen.dk for dine muligheder og priser.

Fremhævet PROFIL

Sidste mulighed er en Fremhævet Profil øverst i en af de kategorier, hvor din profil vises (f.eks. NLP Professionelle).

Når brugeren scroller ned i kategorien, er det din profil, de ser først (og størst).

Du klarer din business - vi klarer dine annoncer :)

Grafisk design og opsætning

Du kan selv levere dine annoncer og bannere i de angivne formater og fil-typer.

Vi kan også hjælpe dig med design og opsætning af din annonce og banner, hvis du f.eks. ønsker noget, der passer ind i stilen her på hjemmesiden - eller noget helt andet.

Det koster en smule, svarende til vores indsats og tidsforbrug (normalt max. 500 kr. + moms).

Send os en mail med dine ønsker, så finder vi en løsning, der passer dig.

Redaktionen

Mail: redaktionen(at)nlp-foreningen.dk

NLP Magasinet Online

Kontakt redaktionen

Har du artikler eller andet til hjemmesiden og NLP Magasinet,
så send materialet (tekst og foto mv.) på mail til

redaktionen(at)nlp-foreningen.dk

Kontakt Media & Annoncer

Vil du investere i en banner eller annonce
på hjemmesiden eller i NLP Magasinet:

Send os en mail med dine ønsker og evt. spørgsmål på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk

Kontakt NLP Foreningen

Ønsker du at blive medlem af NLP Foreningen?

Send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk