NLP Magasinet - Marts 2017

NLP magasinet

Marts 2017

Velkommen til første nummer af NLP magasinet, marts 2017.

NLP Magasinet udkommer 4 gange om året - og vi vil sende dig alle de nye, spændende og udviklende artikler om NLP, vi kan.

Du får det gratis, online og direkte i din mailbox på udgivelsesdagen, når du er tilmeldt nyhedsbrevet.

Og måske har du selv lyst til at sætte dig til tastaturet og skrive en NLP artikel

Så hvad er NLP egentlig?

Artiklerne giver dig mulighed for at komme pænt rundt om NLP på flere niveauer.

Du er nok allerede klar over, at NLP fungerer rigtig godt, og at du kan finde en masse information om NLP på nettet - denne side inkluderet.

Men en rigtig NLP uddannelse, giver dig kun det fulde udbytte gennem social interaktion i selskab med andre levende mennesker.

De certificerede NLP Skoler i NLP Foreningen har de kompetencer, der skal til, og rigtig mange arrangementer og gratis events, hvor du kan opleve NLP - LIVE!

Tjek skolernes hjemmesider og tag på opdagelse - det betaler sig.

Mange forårshilsner til dig

Poul Jeritslev