Spørgsmål & svar

Har du spørgsmål, så tjek her om du finder svaret.
Klik på + ikonet for at åbne/lukke emnet.

Hvordan finder jeg den helt rigtige NLP'er?

Liste

Klik på KATEGORIER i top-menuen og du kommer til en listevisning med alle NLPF's kategorier.

Øverst ligger vores medlemmer (de godkendte NLP Skoler, Professionelle NLP udøvere og Interessemedlemmerne), og nede på siden kan du vælge et bestemt emne, f.eks. NLP Practitioner uddannelse, NLP Coaching - eller hvad du nu er interesseret i.

Kategori

Klik på kategoriknappen, og du får du en liste af de NLP'ere, som har kompetencer inden for det område.

Kig på beskrivelserne og klik dig ind på en profil.
Her finder du mere information, adresse og kontaktoplysninger mv.

Profiler, Artikler og Kalender

Når du er på en kategoriside med profiler, ser du yderligere 2 knapper i toppen:

Artikler: Her finder du artikler, som er knyttet til kategorien

Kalender: Her finder du aktiviteter, som er knyttet til kategorien

Nederst på kategorisiden, ligger et kort (Google Map).

Her kan du se geografisk placering på alle, som ligger i den aktuelle kategori.

Leder efter noget bestemt i et bestemt område, er det nemt at finde det på kategori-kortet.

NLP'profilerne er markeret på kortet, og du kan nu klikke på én eller flere profiler, for at finde præcis det, du søger.

NLP Skoler og Professionelle

Alle NLP Skoler og NLP Professionelle vises med fuld profil, herunder telefonnummer, email og webadresse.

Andre medlemmer, f.eks. interessemedlemmer og NLP Magasinet artikelforfattere, har en mere sparsom profil. Og nogle interessemedlemmer ønsker ikke at vises på listen.

Har du spørgsmål eller gode ideer?

Har du spørgsmål eller gode ideer og forslag til, hvordan vi gør tingene bedre, så send os straks en mail på info(at)nlp-foreningen.dk.

God NLP jagt!

Hvordan får jeg en NLP profil?

Er du interesseret i NLP?

Så kan du blive medlem og få en profil på NLP Foreningens hjemmeside.

NLP nysgerrig

Som interessemedlem er du personligt medlem, og du bliver optaget på medlemslisten for interessemedlemmer med dit navn og den by, du bor i (med mindre du ikke ønsker at vises på listen).

Professionel profil

NLP Skoler og professionelle NLP'ere får en erhvervsprofil med telefonnr, webadresse, mailadresse, aktivitetskalender, profilbeskrivelse, billeder, facebook link og meget mere for et lille beløb om året.

Læs mere om alle fordelene her: Bliv medlem af NLP Foreningen i Danmark

Har du andre andre spørgsmål?

Så kontakt os på info(at)nlp-foreningen.dk