Bliv medlem af NLP Foreningen
Udforsk det nye NLP Magasinet

Generalforsamling 2024 afholdt - 2 nye bestyrelsesmedlemmer valgt ind

NLPF Generalforsamling afholdt

Årets ordinære generalforsamling blev afholdt som planlagt tirsdag den 21. marts 2024 kl. 18:00.

På mødet blev der bl.a. valgt 2 nye bestyrelsesmedlemmer og præsenteret idéer til at få NLP ud på skoler.

Du kan læse referat, formandens beretning samt seneste årsregnskab og budget for 2024 via links herunder.

Tak til alle fremmødte.

Vedhæftet:

Referat, dagsorden og formandsberetning 2024

Godkendt årsregnskab 2023

Godkendt budget for 2024

NLP Foreningens Bestyrelse 2024

Tidligere events og artikler

Tidligere events mv.

Altered States: The Richard Bandler Story

Film med Richard Bandler. Klik på billedet for at se filmen.

Richard Bandler

NYHED: GRATIS interessemedlemskab af NLP Foreningen resten af året! Se mere her

NLP gør en positiv forskel i hverdagen

NLP Foreningen er Danmarks brancheorganisation for NLP skoler, NLP professionelle udøvere og NLP interesserede.

Foreningen arbejder for at udbrede NLP i hverdagen til både enkeltpersoner, virksomheder og andre organisationer. Bestyrelsen vælges ud af medlemsskaren på den årlige generalforsamling i marts måned, og bestyrelsemedlemmerne arbejder målrettet for at nå dette mål.

Certificerede NLP uddannelser

NLP Foreningen certificerer og optager danske NLP skoler i henhold til gældende internationale krav til NLP skolens undervisning (timeantal, indhold mv.) og certificering af NLP Practitioners og NLP Master Practitioners. Skolen kan herefter udstede eksamensbeviser med NLP Foreningens stempel og godkendelse.

Professionelle NLP kompetencer

Herudover optager NLP Foreningen også Professionelle NLP-udøvere (undervisere, coaches, terapeuter mv.) og andre nysgerrige mennesker, som er specielt interesseret i NLP (Interessemedlemmer).

NLP markedsføring

Afhængigt af medlemstal, og dermed budget, profilerer NLP Foreningen NLP som begreb, kommunikationsmodel og værktøjskasse i Danmark - og vi markedsfører de godkendte NLP skoler og de professionelle NLP medlemmer på forskellig vis.

Dette sker bl.a. via søgemaskineoptimering af hjemmesiden www.nlp-foreningen.dk, nu med udgivelsen af NLP Magasinet online, på facebook og LinkedIn, ved medlemsmøder og andre arrangementer.

Velkommen til NLP Foreningen i Danmark

Med venlig hilsen og god fornøjelse

Event kalender

August - 2019