Kontakt info
Skriv en mail til Polonius NLP     Besøg Polonius NLP s hjemmeside Besøg Polonius NLP  på Facebook

Polonius NLP

Polonius NLP Roskilde v/Hans Polonius. Gratis informationsaften 2. tirsdag hver måned

Adresse:
Havnevej 1, st,
4000 Roskilde

Telefon:
20150777

NLP-uddannelser: Practitioner, Mastere og Coach-Terapeut

Uddannelser, der udvikler dig

Alle vores uddannelser udvikler dig som person – uanset om det er på jobbet, i hjemmet eller alene. Med udgangspunkt i kommunikation og NLP lærer du at tage ansvar for dit liv.

KOMMUNIKATION, der virker

Oplev et kommunikationskursus, der én gang for alle får dig til at skære igennem. Lær at blive forstået og mere overbevisende.

TERAPI, der får dig på rette kurs

Få hverdagen til at fungere med effektiv terapi. Vi hjælper, uanset om det er personligt, i parforholdet eller med et barn/teenager.

Artikler af Polonius NLP