Kontakt info
Skriv en mail til NLP Aalborg    Besøg NLP Aalborgs hjemmeside Besøg NLP Aalborg på Facebook

16.09.2024
NLP Practitioner

NLP Aalborg

NLP Aalborg - Morten Gelbek Andreasen Professionel NLP Skole i Nordjylland

Adresse:
Maren Turisvej 2, 1. sal,
9000 Aalborg

Telefon:
20411677

Har du lyst til at arbejde med din forståelse af dig selv og andre mennesker? Ønsker du konkrete og effektive redskaber til at øge dit personlige lederskab - din evne til at lede dig selv?

NLP & Enneagram Aalborg tilbyder akkrediterede og fuldt certificerede NLP Uddannelser, kortere NLP Kurser samt kurser og uddannelse i Enneagrammet. Vi formidler NLP og Enneagrammet i tidens ånd med respekt for de værdier, krav og behov, vi møder både på jobbet og privat.

NLP Aalborg etablerede sig som selvstændig virksomhed i 2007 og er et levende hus, hvor alle - såvel kursister som medarbejdere - målrettet arbejder med udvikling af sig selv og hinanden. Her taler vi om samt deler alt fra konkrete projekter, højtflyvende tanker og vilde planer til hyggesnak om oplevelser, erfaringer og succeser.

Indehaver er NLP og Enneagram Master Trainer Morten Gelbek Andreasen, der også er ledende træner på kurser og uddannelser i NLP og Enneagrammet.

Du er altid velkommen til at ringe, maile eller booke et møde hos os for at høre mere om dine muligheder for videreuddannelse.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Artikler af NLP Aalborg