NLP Practitioner

Uddannelse * NLP Practitioner uddannelse
man.. 16 sep.. kl. 09:00 til tir.. 1 apr.. kl. 16:00
Pris: 25.000,00 (ekskl. moms)
Sted: Maren Turis Gade 2, 1. sal, 9000 Aaborg
NLP Pra_Forening

NLP Practitioner er NLP's grunduddannelse indenfor Coaching, Ledelse, Personligt lederskab mm.

NLP tager udgangspunkt i resultater og rummer en række effektive strategier, der skal til for at få succes på de områder af livet, du prioriterer!

På vores NLP Practitioner uddannelse, får du helt konkrete, effektive og praktiske redskaber. Du vil lære at implementere de strategier, der skal til, for at du kan skabe positive forandringer for dig selv og andre med udgangspunkt i de ønskede mål og eventuelle udfordringer.

NLP Practitioner uddannelsen er på samme tid en excellent coach-, leder- og selvlederuddannelse, og du vil kunne lade dig certificere specifikt med det fokus og de kompetencer, du søger.

ARRANGØR: