NLP-standarder og kriterier

Certificeret NLP uddannelse

Foreningen tilbyder certificeret medlemskab for NLP Skoler, og vi har fastlagt faglige og etiske normer og uddannelsesstandarder for NLP-skoler og professionelle NLP-udøvere i Danmark.

Foreningen sikrer hermed, at nye NLP'ere får den bedst mulige NLP-uddannelser i Danmark, på godkendte NLP Skoler, som gennemfører deres NLP uddannelser på et solidt, fagligt grundlag og med den rigtige ekspertise.

NLP Skole godkendelse

Første krav er derfor, at NLP uddannelsen forestås af en certificeret NLP Træner, hvilket skal dokumenteres.

Dernæst skal undervisningsmateriale, tidsforbrug og forløb leve op til foreningens standarder.

NLP Foreningen udsteder herefter godkendelsen og "NLPF-årsstempel" til skolens eksamensbeviser.

Skole godkendelsen fornyes automatisk hvert år ved kontingentindbetaling i januar måned (nye "stempler" udsendes årligt), og NLP Foreningen kan til enhver tid foretage kontrol af, at standarderne overholdes.

NLP skolen får egen profil på foreningens hjemmeside og listes på oversigten over godkendte NLP Skoler i Danmark.

Skolen kan bruge NLP Foreningens logo og godkendelsesordning i sin markedsføring, og foreningen bistår desuden skolerne ved eventuelle tvister omkring den faglige del af undervisningen.

Du kan se og downloade info om godkendelsesprocedure, kriterier og standarder herunder (pdf-filer):

Etisk Udvalg og Etiske regler for NLP-Foreningen i Danmark

Kontakt NLP Foreningen

Ønsker du at blive medlem af NLP Foreningen:

Ring til formand Poul Jeritslev

(helst man-fre mellem 09:00 – 15:00)

eller send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk

Kontakt redaktionen

Har du artikler eller andet til hjemmesiden og NLP Magasinet,
så send materialet (tekst og foto mv.) på mail til

redaktionen(at)nlp-foreningen.dk

Kontakt Media & Annoncer

Vil du investere i en banner eller annonce
på hjemmesiden eller i NLP Magasinet:

Ring til Poul Jeritslev man-fre 09:00 – 15:00

Eller send os en mail på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk

NLP Standardudvalget

Udvalget for NLP-standarder evaluerer ansøgninger og godkender optagelse af NLP Skoler som medlem af foreningen iht. gældende NLP standarder for uddannelse af NLP Practitioners og NLP Master.

Ønsker du at blive NLP Skolemedlem:

Ring til formand Poul Jeritslev

(helst man-fre mellem 09:00 – 15:00)

eller send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk