Bliv Certificeret Coach før sommerferien:

Uddannelse * NLP Coach uddannelse
ons.. 1 maj. kl. 09:00 til lør.. 8 jun.. kl. 17:00
Pris: 15.995,00 (inkl. mom19.993,75s)
Sted: Mejerivej 17, 5450 Otterup

Uanset om det handler om dyb personlig udvikling eller en professionel opgradering af kompetencer, så er denne fast track NLP- og coachuddannelse måske det rigtige for dig:

• Du får 14 dages effektiv undervisning og træning fordelt på tre moduler over 6 uger.
  • Du kommer i spændende selskab i en gruppe udviklingsmindede mennesker.
  • Du bliver både certificeret som coach og som NLP-Practitioner.
  • Vi starter d. 1. maj og slutter d. 8. juni.
  • Klik her for at se mere.

Uddannelsen foregår i naturskønne omgivelser på vores smukke landsted på Nordfyn. Der er nogle få gæsteværelser på stedet og en del AirBnB-muligheder i nærheden.

Uddannelsen er godkendt af American Board of NLP, NLP-foreningen i Danmark og Coach.dk. Det vil sige at du senere kan fortsætte på en NLP-Master overalt i verden.

Prisen er stadig kun 15.995 inkl. certificering (plus moms ved fakturering til virksomhed). Beløbet kan for private betales i tre rater á 5.500.

Early bird: Betal inden d. 1. marts og spar 10%

Giver det mening for dig at deltage her inden sommerferien?

Ring gerne på 29439647 hvis du har spørgsmål før du tilmelder dig.

Bedre og bedre
Pete :-)

PS: Der er et begrænset antal pladser på uddannelsen hvorfor hurtig tilmeldingtilrådes.