Få en gladere hverdag
Bliv medlem af NLP Foreningen

Sådan bliver du medlem af NLP Foreningen:

Du vælger mellem de 3 medlemstyper:

1. Skolemedlemskab for NLP skoler, der ønsker at være certificeret af NLP Foreningen

2. PRO medlemskab, for professionelle NLP udøvere (coaches, terapeuter mv.)

3. Interesse medlemskab, for alle NLP interesserede

Medlemstyper:

NLP Skole
NLP Professionel
NLP Interessemedlem

Fordele ved medlemskab

Måske undersøger du bare NLP for dig selv, måske er du i gang med en NLP uddannelse eller måske bruger du dine NLP færdigheder i dit normale arbejde, fordi du har fundet ud af, at det giver gode resultater på mange planer.

Måske er du professionel NLP'er på en eller anden måde, eller du er NLP Træner og har din egen NLP Skole.

NLP Interesse

Som interessemedlem behøver du bare være nysgerrig. Du får NLP nyheder, inspiration og ny viden med på din NLP rejse, og du støtter samtidig foreningens arbejde med at fremme NLP i Danmark.

Du kan påvirke foreningens arbejde, fordi du har stemmeret til generalforsamlingen, og du bliver inviteret med til foreningens arrangementer. Du holdes løbende orienteret om andre NLP aktiviteter, f.eks. hos NLP skolerne, hvor du kan deltage i inspirations- og informationsmøder - ofte ganske gratis.

De fleste NLP Skoler giver dig desuden en god medlemsrabat, når du tilmelder dig en NLP Practitioner eller NLP Master Practitioner uddannelse (husk kvittering for medlemskab), og så er medlemskabet allerede tjent hjem.

Det koster kun 375.- kr. om året (inkl. moms) at være interessemedlem.

NLP Professionel

Som professionel NLP udøver har du allerede en NLP uddannelse, og du bruger NLP erhvervsmæssigt i en eller anden sammenhæng.

Det kan være som coach, terapeut eller underviser - eller noget helt andet, hvor dine NLP færdigheder giver dig og dine relationer noget ekstra.

Som professionelt medlem får du en profil på NLP Foreningens hjemmeside, hvor du findes under de faglige kategorier, som er relevante for dig, dit arbejde og din forretning.

Du kan oprette dine faglige aktiviteter som nyheder (kurser, uddannelser, events mv.), du kan bruge NLP Foreningens logo i din markedsføring på din hjemmeside, og du får samtidig glæde af vores søgemaskineoptimering.

Et PRO kontingent får du for kun 1200.- kr. + moms pr år.

NLP Skole

Allerøverst på vores prioriteringsliste ligger NLP uddannelserne i Danmark.

Derfor evaluerer vi NLP skolers undervisningsmateriale, normeret tid og den faglige ekspertise, som står bag, i henhold til gældende standarder, inden vi optager en NLP skole i foreningen.

NLP skolen får herefter egen profil på foreningens hjemmeside, hvor skolen kan oprette alle typer uddannelsesforløb, events og andre arrangementer på hjemmesiden.

Skolen får ret til at bruge foreningens logo i sin markedsføring og "godkendelsstempel" på de eksamensbeviser og certifikater, de udsteder til deres NLP practitioners og mastere.

Et skolemedlemskab koster kun 3600.- + moms om året, incl. certificering.

Du kan starte her

Tryk på START og bliv medlem i dag...

...og hurtigt være med i NLP fællesskabet:

Send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk med dit navn og kontaktinfo.

Skriv hvilken type medlemskab du ønsker (Skole, PRO eller Interesse), så klarer vi oprettelsen og kontakter dig efterfølgende med faktura til dit regnskab og password mv. til din profil på hjemmesiden.

Skriverier og rabatter

Artikler fra medlemmer har første prioritet til offentliggørelse, f.eks. på facebook, hjemmesiden eller i NLP Magasinet.

Medlemmer får desuden stor rabat på annoncering med NLP Foreningens hjemmeside, i NLP Magasinet og andre medier - og medlemmerne har forkøbsret til bannere mv., hvor udbuddet kan være begrænset.

Side 1 på Google

SEO

Foreningens hjemmeside www.nlp-foreningen.dk er siden 2009 blevet søgemaskineoptimeret (SEO = Search Engine Optimization), specielt til Google søgninger.

Det betyder at hjemmesiden findes på Google side 1, når brugere søger efter NLP i forskellige sammenhænge - og på mange, specifikke søgefraser, f.eks. "godkendte nlp skoler" eller "godkendt nlp uddannelse" ligger vi helt i top på side 1, med direkte link til listen over vore NLP skolemedlemmer.

Fra listen kan brugeren nemt klikke sig videre til en relevant NLP skole, og der søge og bestille mere info - eller melde sig til et uddannelsesforløb.

Du får altså en ekstra god mulighed for at blive fundet via Google med et NLPF medlemskab.

NLP Magasinet

NLP Magasinet kommer 2-4 gange årligt.

Som medlem har du mulighed for at få dit budskab ud til mange gennem NLP Magasinet online.

Du kan dele nyheder, inspiration og artikler om det, du brænder for - så kontakt os, hvis du har ideer, input og artikler til magasinet.

Du kan også annonce for din business, dine aktiviteter, events og kurser og nå endnu flere kunder, fordi vi løbende deler videre på de sociale medier.

Vil du have alle fordelene nu?

Tryk på START og send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk (husk navn og medlemstype).

Så kontakter vi dig og sætter din medlemsprofil flot op.

Ja, så nemt er det:

Få NLP nyheder, inspiration og ny viden som medlem af NLP Foreningen

Nyeste artikler

Rebecca Nahida

6. marts 2017

Vi famler i mørke og navigerer i lyset. Det er fredag og klokken nærmer sig midnat. Jeg sidder og grubler...

The Origins of Neuro Linguistic Programming

5. marts 2017

Bog: The Origins of Neuro Linguistic Programming, Edited by John Grinder and Frank Pucelik.

Kom til NLPF Generalforsamlingen mandag den 13. marts kl. 18-20 i Tåstrup

1. marts 2017

NLP Foreningens generalforsamling afholdes mandag den 13. marts 2017 på Teknologisk Institut, Gregersensvej 1, 2630 Tåstrup...

Bliv bevidst om dine tankemønstre

28. februar 2017

Er du mest generel eller specifik, abstrakt eller konkret, når du taler med andre?

Shhh... kun for medlemmer

25. februar 2017

NLP ressourcer - af, med og kun for medlemmer!

c/o Formand Poul Jeritslev
Søsvinget 32, 2635 Ishøj