NLP Magasinet Forside

NLP Magasinet Online

NLP Magasinet 2021

Ambitionerne var store, da vi startede NLP Magasinet online i 2017, men selv om skriveambitionerne fra medlemmernes side desværre er noget mindre end forventet, kører vi på alligevel, fordi vi gerne vil give dig alt det, vi kan, om NLP.

NLP Magasinet udkommer nu som løbende online magasin - det vil sige, vi publicerer nye artikler i NLP Magasinet, efterhånden som de dukker op her på redaktionen.

Som medlem kan du få dine NLP-skriverier publiceret her, så måske har du selv lyst til at sætte dig til tastaturet og skrive en NLP artikel?

Hvis ja: send sin tekst til redaktionen(at)nlp-foreningen.dk så finder vi et passende flot foto og publicerer din artikel. Er du PRO eller NLP Skolemedlem, vil dine artikler også blive vist på din profil.

NLP Nysgerrig?

Overvejer du at tage en rigtig NLP uddannelse, så får du kun det fulde udbytte gennem kommunikation, social interaktion og læring i selskab med andre levende mennesker derude i det virkelige liv.

Her finder du: de certificerede NLP Skoler - skolemedlemmerne i NLP Foreningen, som har de rigtige kompetencer og rigtig mange arrangementer og gratis events, hvor du kan opleve NLP - LIVE!

Tjek skolernes hjemmesider og tag på opdagelse - det betaler sig.

Mange hilsner til dig fra NLPF Bestyrelsen og

Poul Jeritslev