Artikel vejledning

Kunne du tænke dig at skrive en artikel? Læs vores vejledning her

Skriver du om NLP?

11. februar 2017 - NLP * NLP Interessemedlemmer
Skrevet af Redaktionen
Skriver du om NLP?

Kan du lide at skrive, og skriver du om NLP, så er denne artikel lige noget for dig...

Som medlem af NLP Foreningen får du bl.a. adgang til at få dine artikler om NLP og andre spændende, relaterede emner ud til et større publikum.

Når du har en medlemsprofil, vil alle dine artikler blive linket og vist på profilen. De er dermed en del af indholdet i din profil, og alle kan se, at det er dig, som er forfatteren.

Er du NLP Skole eller PRO medlem er du derfor velkommen til at sende dine artikler til os, så vi kan publicere dem på hjemmesiden og i NLP Magasinet.

NLP'ere er vilde med historier

NLP Magasinet sendes gratis ud med vores nyhedsbrev, og ud over publiceringen på hjemmesiden og i NLP Magasinet deler vi også artikler på vores LinkedIn og facebook profiler.

Du rammer altså plet med målgruppen, og du når rigtig mange NLP interesserede hver gang.

Som interessemedlem får du ikke automatisk en profil på NLP Foreningens hjemmeside, fordi de fleste interessemedlemmer er private, som ikke ønsker at deres profil ligger offentlig tilgængelig.

Men er du "fast skribent" hos os, og har du lyst til opmærksomhed på den front, kan vi oprette en forfatterprofil til dig, så du får den anerkendelse, du fortjener.

Hvordan skriver du artikler til NLP Foreningens medier?

Vi har lavet en skrivevejledning, som du kan se her: Se NLPF artikel vejledning

Tænk dine artikler og indholdet, som en værdi, du deler og giver videre til andre. Hav altid modtageren i tankerne, når du skriver en artikel, så får du helt sikkert værdien retur på et andet tidspunkt.

Artikler er altså ikke annoncer. Men de garvede skrivere ved af erfaring, at gode artikler med ny, spændende, problemløsende eller overraskende viden, er den bedste reklame, du kan gøre for dig selv - uanset om du har en business eller ej.

Hvad vil du skrive om?

NLP er selvfølgelig oplagt, og det emne er jo af natur uudtømmeligt. Find din egen vinkel, en god historie om hvordan du oplever NLP som kommunikationsmodel eller som værktøjskasse, eller skriv om dine erfaringer, når du bruger NLP i hverdagen, derhjemme, på arbejdet eller i fritiden.

Du kan også sætte NLP i relation til andre emner. F.eks. har en del NLP Skoler og professionelle mange andre jern i ilden - og jeg er da personligt nysgerrig på, hvordan NLP og f.eks. Enneagrammet kan smmenlignes. Hypnose, kropssprog, terapi, personlig ledeles og retorik er eksempler på andre emner,  de fleste NLP'ere, jeg kender, gerne søger ny viden, historier og artikler om.

Hvor sender jeg min artikel hen?

Send din artikel til NLP Foreningens redaktion på mail redaktionen(at)nlp-foreningen.dk.

Venligst send det i Word eller andet anerkendt tekstformat, fordi vi flytter teksten over i artikelprogrammet på hjemmeside og NLP Magasinet. PDF-filer og andre "embeddede" tekstdokumenter dur' ikke rigtigt her.

Har du et godt foto af dig selv og/eller et foto som matcher artiklens indhold og tone i øvrigt, så må du meget gerne sende det hele med.

Det at kunne skrive gode tekster og artikler er en gave i sig selv. Og deler du denne gave, vil du helt sikkert glæde en masse andre mennesker - og du får dit budskab ud.

Kontakt os gerne på redaktionen(at)nlp-foreningen.dk, hvis du har spørgsmål.

Tak - vi glæder os til at lære dig at kende.