NLP Kommunikationskursus

Kursus * NLP introduktion
tor.. 4 maj. kl. 09:00 til lør.. 6 maj. kl. 16:30
Pris: 4.950,00 (ekskl. moms)
Sted: Valbygårdsvej 64 B, 2500 Valby
NLP-Huset-Cafe-290

NLP Kommunikationskurset er en introduktion til NLP’s effektive kommunikationsværktøjer. På kurser lærer deltagerne, hvor forskelligt vi mennesker tænker, og hvilken betydning det har for vores kommunikation.

Målgruppe

Kurset er for alle, der ønsker at styrke deres kommunikation og relation til andre mennesker. Der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage – ud over en nysgerrighed på sig selv og andre.

Form

Kurset indeholder mange praktiske øvelser, så deltagerne får indøvet de nye færdigheder og er derfor samtidig en god introduktion til, hvordan vi arbejder i NLP. Undervisningen er bygget op med skiftevis teori og masser af praktiske øvelse.

Du kan tage kurset enten som et 3 dages kursus (torsdag – lørdag) eller som et aftenforløb over 1 søndag og 3 aftener (kl. 17 – 21). Kurset kan også arrangeres som et internt forløb i jeres organisation.

Certificering

Der er ikke en egentlig certificering på dette introduktionskursus.

Udbytte

På kurser lærer deltagerne, hvor forskelligt vi mennesker tænker, og hvilken betydning det har for vores kommunikation. Deltagerne lærer at øge deres evne til at skabe tillid hos andre og vil øve sig i at forstå andre gennem at stille uddybende spørgsmål. Kurset indeholder mange praktiske øvelser, så deltagerne får indøvet de nye færdigheder og er derfor samtidig en god introduktion til, hvordan vi arbejder i NLP.

Indholdet på kurset er:

• Modellen af verden – hvordan vi skaber mening og bearbejder verden subjektivt
  • Tillidsfuld kontakt – 80% af al god kommunikation
  • Feedback – lær at give konstruktiv og lærerig feedback
  • Synsvinkelskift – at se på en problemstilling fra forskellige positioner
  • Kommunikation på forskelligt abstraktionsniveau.

Kurset svarer til 1. modul på vores Grundlæggende Kommunikations- og Coaching uddannelse og til 1. modul på vores NLP Practitioner / NLP Business Practitioner

Næste skridt

Ønsker du at lære mere om NLP efter Kommunikationskurset, har du mulighed for at fortsætte på modul 2 af en Grundlæggende Kommunikations- og Coaching Uddannelse (GKC) – eller på 2. modul af en NLP Practitioner / NLP Business Practitioner uddannelse.

Referenceliste

Vi har gennem årene haft deltagere fra bl.a. Coloplast, Novo, FTF-A, Astra, Lundbeck, Hewlett Packard, Dansk Industri, BDO Scanrevision, Nets, Amcor Flexible, Post Danmark, DSB, SAS, 3 M, ISS Data, Spar Nord Bank, Dong Energy, Statoil, Miljøstyrelsen, Zoo, Brdr. Dahl, Berlingske, Scandic Hotel, Miljøministeriet samt en lang række kommuner, regioner m.fl.

ARRANGØR: