Kontakt info
Skriv en mail til Julie Flengmark    Besøg Julie Flengmarks hjemmeside Besøg Julie Flengmark på Facebook Følg Julie Flengmark på Instagram

Julie Flengmark

Certificeret NLP coach og terapeut 2023 Humanistisk bachelorgrad i Filosofi og Videnskabsteori + Psykologi 2022 - Heri er særinteresse i metafysik og erkendelses-og eksistens teori samt udviklings-og personlighedspsykologi.

Adresse:
Løvegade 6A, 1, th,
4200 Slagelse

Telefon:
42956638

Med certificering som NLP-coach og terapeut fra 2023 og en humanistisk bachelorgrad i filosofi og videnskabsteori + psykologi fra 2022 har jeg en solid platform til at arbejde med menneskers personlige udvikling og trivsel.

Min særinteresse i metafysik og erkendelses- og eksistens teori giver en dybdegående forståelse for grundlæggende spørgsmål om virkelighed, eksistens og menneskelig bevidsthed. Dette er meget givende, når jeg hjælper klienter med at udforske deres egne livsmål, værdier og mening med tilværelsen.

Samtidig giver min interesse i udviklings- og personlighedspsykologi et solidt grundlag for at forstå, hvordan mennesker udvikler sig over tid og hvordan deres personlighed former deres tanker, følelser og adfærd. Dette er værdifuldt, når jeg arbejder med at hjælpe klienter med at identificere og overvinde begrænsende overbevisninger eller mønstre.

Jeg har fokus på at skabe dyb forandring og personlig vækst med skræddersyet sessioner til den enkelte persons behov og mål. Ved at kombinere min teoretiske indsigt med praktiske redskaber såsom NLP-teknikker, er jeg en effektiv og velkvalificeret coach og terapeut.

Artikler af Julie Flengmark