Kontakt info
Skriv en mail til NLP Foreningen i Danmark    Besøg NLP Foreningen i Danmarks hjemmeside Besøg NLP Foreningen i Danmark på Facebook Følg NLP Foreningen i Danmark på LinkedIn

Adresse:

Telefon:
Ikke angivet

NLP Foreningen i Danmark er non-profit paraplyorganisation og brancheforening, ressource, samlingssted og netværk for alle NLP interesserede i Danmark og NLP interesserede danskere i udlandet.

NLP Foreningens mål er at udbrede kendskabet til NLP og brugen heraf i Danmark - mere NLP i hverdagen :)

Dette sker gennem temaaftener og andre medlemsarrangementer, via nyhedsbreve, hjemmesiden www.nlp-foreningen.dk, NLP Magasinet online og andre tiltag, som skaber positiv opmærksomhed og kvalificeret brug af NLP i alle relevante sammenhænge.

NLP Foreningen evaluerer, certificerer og optager NLP Skoler som medlemmer, for at sikre en solid og kvalificeret uddannelse af nye NLP practitionere og mastere i Danmark.

Herudover optager og supporterer foreningen også professionelle NLP udøvere (PRO medlemmer) samt almindeligt NLP nysgerrige (NLP Interessemedlemmer).

NLP Foreningen holder generalforsamling hvert år i marts måned og foreningen repræsenteres af den til enhver tid siddende formand.

For medlemskab og NLP relevante spørgsmål, kontakt formanden på info(at)nlp-foreningen.dk

NLP Magasinet - gratis online magasin om NLP